Wijkteams

Stichting Firmitas biedt zorg aan kleurrijke mensen die dat nodig hebben. Wij stellen onze cliënten in staat om (weer) controle over hun eigen gewenste leven te krijgen. Wij stellen de cliënt centraal en helpen hem met wonen, zorg en welzijn.

Stichting Firmitas is al sinds 2015 werkzaam binnen verschillende wijkteams van Rotterdam. Hierbij zijn wij ingekocht voor het deel ‘Jeugdige met een beperking’. Onze missie daarbij is om de cultuursensitieve zorg die wij bieden, kunnen vertegenwoordigen binnen de wijkteams van Rotterdam.

Sinds 2018 zit Firmitas in ‘Combinatie voor mensen met een beperking (CMB)’ samen met MEE Rotterdam, ASVZ, Pameijer en Middin. Het doel van de CMB is om mensen met een beperking die specifieke hulp nodig hebben vanuit de Wijkteams zo optimaal mogelijk geholpen worden.

Wijkteams