Teamleider Begeleid Wonen 24

Werken bij Firmitas is kiezen voor heerlijk dankbaar werk.
Een ideale werkplek voor wanneer je wil groeien als professional en waar je je horizon kunt blijven verbreden.

Werken bij Firmitas

Firmitas groeit snel. Daarom kunnen we jouw hulp extra goed gebruiken.

Bekijk hieronder waar wij naar op zoek zijn en of deze vacature bij jou past.

Als Teamleider geef je leiding aan jouw team en ontvang je zelf leiding van de Zorgmanager.

Je ziet erop toe dat er een juiste kwalitatieve als kwantitatieve bezetting is op de locatie en dat de kwaliteit wonen, zorg en welbevinden optimaal is. Je bent zowel leidinggevende als coach. Je bent het gezicht van de locatie en vervult een sleutelrol in het bewaken en coördineren van de zorg- en dienstverlening.

Veder ben je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van jouw team en voor de kwaliteit van het leven van de bewoners. Nieuwe ontwikkelingen worden als een uitdaging gezien. Je bent een veranderaar en bent in staat jouw teams hierin mee te nemen. Je levert een bijdrage aan het realiseren van een optimaal zorgklimaat en een optimale zorgverlening binnen jouw team.

Als teamleider bestaan je werkzaamheden onder anderen uit:

• Het ondersteunen en adviseren van de begeleiders bij het opstellen van zorgplannen.
  • Het controleren van rapportages, evaluatieverslagen en zorgdossiers.
  • Het voeren van Intakegesprekken met cliënten.
  • Het voeren van gesprekken met externe partijen.

Stichting Firmitas staat voor het bieden van passende zorgverlening met aandacht voor elk individu. Door te blijven innoveren streven wij continu naar de tevredenheid van onze cliënten. Stichting Firmitas heeft als doel om mensen te helpen en hen de weg te wijzen op het gebied van de sociale voorzieningen die de staat aanbiedt, alsmede het helpen van mensen met problemen, het creëren van een veilige omgeving en het ontwikkelen van het culturele draagvlak.

De doelgroep van stichting Firmitas is multicultureel. Hierdoor vinden wij het belangrijk dat de medewerkers een cultuur sensitieve beroepshouding hebben en dus rekening houden met de culturele achtergrond, normen en waarden van de cliënt.

• Je hebt een afgeronde opleiding op HBO-niveau in de richting van MMZ, SPH, Pedagogiek of iets vergelijkbaars.
  • Je hebt leidinggevende ervaring, bent sterk in sociale contacten en hebt financieel-administratief inzicht.
  • Je bent 20 uur per week beschikbaar en 4 dagen per week inzetbaar.
  • Je hebt signalerende vaardigheden en bent initiatiefrijk.
  • Je hebt goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden.

Jouw inzet wordt enorm gewaardeerd en hierover staat natuurlijk een beloning. Onze arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Gehandicaptenzorg. Het salaris is marktconform.

Hebben wij jouw interesse opgewekt? Dan zien wij jouw sollicitatie graag tegemoet! Deze kun je sturen naar [email protected] Mocht je vragen hebben over de vacature kan je contact opnemen met ons op het telefoonnummer 010- 212 29 38.

Contact opnemen of direct solliciteren?

Vul het formulier hieronder in om contact met ons op te nemen of om direct te solliciteren.

U kunt ons ook direct mailen op [email protected]