Activiteitenbegeleider (Rotterdam)

Werken bij Firmitas is kiezen voor heerlijk dankbaar werk.
Een ideale werkplek voor wanneer je wil groeien als professional en waar je je horizon kunt blijven verbreden.

Werken bij Firmitas

Firmitas groeit snel. Daarom kunnen we jouw hulp extra goed gebruiken.

Bekijk hieronder waar wij naar op zoek zijn en of deze vacature bij jou past.

Stichting Firmitas staat voor het bieden van passende zorgverlening met aandacht voor elk individu. Door te blijven innoveren streven wij continu naar de tevredenheid van onze cliënten. Stichting Firmitas heeft als doel om mensen te helpen en hen de weg te wijzen op het gebied van de sociale voorzieningen die de staat aanbiedt, alsmede het helpen van mensen met problemen, het creëren van een veilige omgeving en het ontwikkelen van het culturele draagvlak.

De doelgroep van stichting Firmitas is multicultureel. Hierdoor vinden wij het belangrijk dat de medewerkers een cultuur sensitieve beroepshouding hebben en dus rekening houden met de culturele achtergrond, normen en waarden van de cliënt.

Voor onze vestiging in Rotterdam zijn wij op zoek naar een activiteitenbegeleider. Als activiteitenbegeleider help je mensen met een (licht) verstandelijke beperking of sociale problemen hun dagbesteding of werk op een zinvolle en plezierige manier in te vullen. Je stemt je activiteiten steeds af op het doel dat je met je cliënt wilt bereiken en houdt daarbij rekening met zijn wensen en mogelijkheden. De activiteitenbegeleiding vindt zowel op individuele basis als in groepsverband plaats.

Als activiteitenbegeleider bestaan je werkzaamheden onder anderen uit:

• Het organiseren van passende activiteiten voor de cliënt(en).
  • Het opstellen van een activiteitenplan.
  • Het ondersteunen van cliënten bij dagbesteding.
  • Het verslagleggen van de aangeboden begeleiding aan de cliënten.
  • Het volgen van de ontwikkeling en de welzijn van de cliënt.

• Je hebt een afgeronde opleiding op HBO-niveau in de richting van Social Work of iets vergelijkbaars.
  • Je bent 32 tot 36 uur per week beschikbaar.
  • Je hebt affiniteit met de doelgroep jongeren met een (licht) verstandelijke beperking.
  • Je hebt goede sociale vaardigheden waarmee je contact kan onderhouden met diverse partijen.
  • Je hebt goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden.

Jouw inzet wordt enorm gewaardeerd en hierover staat natuurlijk een beloning. Onze arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Gehandicaptenzorg. Het salaris is marktconform.

Hebben wij jouw interesse opgewekt? Dan zien wij jouw sollicitatie graag tegemoet! Deze kun je sturen naar [email protected] Mocht je vragen hebben over de vacature kan je contact opnemen met ons op het telefoonnummer 010- 212 29 38.

Contact opnemen of direct solliciteren?

Vul het formulier hieronder in om contact met ons op te nemen of om direct te solliciteren.

U kunt ons ook direct mailen op [email protected]