Werken bij Firmitas

Werken bij Firmitas is kiezen voor heerlijk dankbaar werk.
Een ideale werkplek voor wanneer je wil groeien als professional en waar je je horizon kunt blijven verbreden.

Vacatures

Firmitas groeit snel. Daarom kunnen we jouw hulp extra goed gebruiken.

Kies hieronder de vacature die het beste bij jou past.

Openstaande vacatures

Wij zijn per direct op zoek naar de volgende versterkingen.

Arts

Voor 4 tot 8 uur per week met uitbereidingsmogelijkheden. ZZP’ers zijn ook welkom.

Basispsycholoog

Met mogelijkheid om opgeleid te worden tot GZ-psycholoog.

GZ Psycholoog

BIG registratie en liefst ook ervaring en affiniteit met het transcultureel werken en/of psychologische zorglevering binnen de BGGZ en SGGZ.

Verzorgende IG

Vast dienstverband is mogelijk. Als verzorgende neem jij in de wijkverpleging tijdelijk of langdurig zelfzorgtaken van de cliënt over.

Bekijk →

Woonbegeleider Begeleid Wonen Moeders (BWM)

Flexkracht voor de weekenden. Vast dienstverband is mogelijk. Voor moeders, die nog niet zelfstandig kunnen wonen, hebben wij een pand met dertien studio’s. De moeders wonen daar met hun kind(eren). Als Woonbegeleider BWM begeleid je moeders met een verstandelijke beperking (LVB).

Woonbegeleider Kamer Trainingscentrum (KTC) Utrecht

Parttime of fulltime woonbegeleider in Utrecht. Voor licht verstandelijk beperkte (LVB) jongeren vanaf 17 jaar die nog niet zelfstandig kunnen wonen hebben wij het Kamer Trainingscentrum (KTC) ontwikkeld. Als woonbegeleider begeleid je cliënten met een licht verstandelijke beperking.

Woonbegeleider Kamer Trainingscentrum (KTC) Rotterdam

Parttime of fulltime woonbegeleider in Rotterdam. Voor licht verstandelijk beperkte (LVB) jongeren vanaf 17 jaar die nog niet zelfstandig kunnen wonen hebben wij het Kamer Trainingscentrum (KTC) ontwikkeld. Als woonbegeleider begeleid je cliënten met een licht verstandelijke beperking.

Bekijk →

Staat jouw vacature er niet?

Neem contact met ons op of stuur een open sollicitatie als jouw ideale baan er (nog) niet tussen staat.

Wij zijn namelijk blij met gemotiveerde mensen en denken graag met je mee over een plekje voor jou bij Firmitas.

Solliciteer direct

Let op: Vergeet niet je CV en motivatiebrief mee te sturen. We vragen je om deze te uploaden via WeTransfer en vervolgens de link hieronder te delen.

Je kunt ons ook mailen op [email protected]

Solliciteer direct

Open solliciteren

Wil je graag bij Stichting Firmitas werken, maar kan je geen passende vacature vinden? Stuur ons dan een open sollicitatiebrief. Het is belangrijk in deze brief aan te geven wat voor soort werk je zoekt, waar je interesses liggen en wat jouw motivatie is om bij Stichting Firmitas te komen werken. Wij kijken dan of er toch een geschikte functie vacant is of misschien op korte termijn ontstaat.

De procedure

Als wij een open sollicitatiebrief ontvangen, dan kijken wij bij de afdeling die zich bezighoudt met jouw vak- of interessegebied of er op dat moment een geschikte vacature is of binnenkort ontstaat. In dat geval nemen wij contact met jou op. Is er geen geschikte vacature, dan is het mogelijk dat wij jouw brief nog gedurende 6 maanden bewaren. Solliciteren kan door de sollicitatiebrief inclusief c.v. per e-mail te verzenden naar [email protected].