Werken bij Firmitas

Werken bij Firmitas is kiezen voor heerlijk dankbaar werk.
Een ideale werkplek voor wanneer je wil groeien als professional en waar je je horizon kunt blijven verbreden.

Openstaande vacatures (per direct)

Firmitas groeit snel. Daarom kunnen we jouw hulp extra goed gebruiken.

Wij zijn per direct op zoek naar de volgende versterkingen.

Kies hieronder de vacature die het beste bij jou past.

Teamleider Ambulant

Als Teamleider geef je leiding aan jouw team en ontvang je zelf leiding van de Zorgmanager. Je bent zowel leidinggevende als coach. Verder ben je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van jouw team. Daarnaast..

Activiteitenbegeleider (Rotterdam)

Als activiteitenbegeleider help je mensen met een (licht) verstandelijke beperking of sociale problemen hun dagbesteding of werk op een zinvolle en plezierige manier in te vullen. Je stemt je activiteiten steeds af op het doel dat je met je cliënt wilt bereiken en houdt daarbij rekening met zijn wensen en mogelijkheden. De activiteitenbegeleiding vindt zowel op individuele basis als in groepsverband plaats. Verder..

Bekijk →

Teamleider Kamer Trainingscentrum (KTC)

Als Teamleider geef je leiding aan jouw team en ontvang je zelf leiding van de Zorgmanager. Je ziet erop toe dat er een juiste kwalitatieve als kwantitatieve bezetting is op de locatie en dat de kwaliteit wonen, zorg en welbevinden optimaal is. Je bent zowel leidinggevende als coach. Je bent het gezicht van de locatie en vervult een sleutelrol in het bewaken en coördineren van de zorg- en dienstverlening. Verder..

Woonbegeleider Begeleid Wonen Moeders (BWM) Rotterdam

Flexkracht voor de weekenden. Vast dienstverband is mogelijk. Voor moeders, die nog niet zelfstandig kunnen wonen, hebben wij een pand met dertien studio’s. De moeders wonen daar met hun kind(eren). Als Woonbegeleider BWM begeleid je moeders met een verstandelijke beperking (LVB).

Woonbegeleider Kamer Trainingscentrum (KTC) Utrecht

Parttime of fulltime woonbegeleider in Utrecht. Voor licht verstandelijk beperkte (LVB) jongeren vanaf 17 jaar die nog niet zelfstandig kunnen wonen hebben wij het Kamer Trainingscentrum (KTC) ontwikkeld. Als woonbegeleider begeleid je cliënten met een licht verstandelijke beperking.

Woonbegeleider Kamer Trainingscentrum (KTC) Rotterdam

Parttime of fulltime woonbegeleider in Rotterdam. Voor licht verstandelijk beperkte (LVB) jongeren vanaf 17 jaar die nog niet zelfstandig kunnen wonen hebben wij het Kamer Trainingscentrum (KTC) ontwikkeld. Als woonbegeleider begeleid je cliënten met een licht verstandelijke beperking.

Bekijk →

Staat jouw vacature er niet?

Neem contact met ons op of stuur een open sollicitatie als jouw ideale baan er (nog) niet tussen staat.

Wij zijn namelijk blij met gemotiveerde mensen en denken graag met je mee over een plekje voor jou bij Firmitas.

Open solliciteren

Wil je graag bij Stichting Firmitas werken, maar kan je geen passende vacature vinden? Stuur ons dan een open sollicitatiebrief. Het is belangrijk in deze brief aan te geven wat voor soort werk je zoekt, waar je interesses liggen en wat jouw motivatie is om bij Stichting Firmitas te komen werken. Wij kijken dan of er toch een geschikte functie vacant is of misschien op korte termijn ontstaat.

De procedure

Als wij een open sollicitatiebrief ontvangen, dan kijken wij bij de afdeling die zich bezighoudt met jouw vak- of interessegebied of er op dat moment een geschikte vacature is of binnenkort ontstaat. In dat geval nemen wij contact met jou op. Is er geen geschikte vacature, dan is het mogelijk dat wij jouw brief nog gedurende 6 maanden bewaren. Solliciteren kan door de sollicitatiebrief inclusief c.v. per e-mail te verzenden naar [email protected].

Contact opnemen of direct solliciteren?

Vul het formulier hieronder in om contact met ons op te nemen of om direct te solliciteren.

U kunt ons ook direct mailen op [email protected]