Verzorgende IG

Stichting Firmitas staat voor het bieden van passende zorgverlening, met aandacht voor elk individu. Door te blijven innoveren streven wij continu naar de tevredenheid van onze cliënten. By thinking outside of the box, we go the extra mile!

Stichting Firmitas heeft als doel om mensen te helpen en hen de weg te wijzen op het gebied van de sociale voorzieningen die de staat aanbiedt, alsmede het helpen van mensen met problemen en het creëren van een veilige omgeving, en het ontwikkelen van het culturele draagvlak.

De doelgroep van stichting Firmitas is multicultureel, wat betekent dat we het belangrijk vinden dat de medewerkers een cultuur sensitieve beroepshouding hebben en dus rekening houden met de culturele achtergrond, normen en waarden van de cliënt. Stichting Firmitas ziet cultuurverschillen dan ook niet als een knelpunt maar als een uitdaging en een verrijking. We proberen de zorgverlening en begeleiding zodanig in te zetten, dat de cliënt zelf zoveel mogelijk in staat wordt gesteld deel uit te maken van het proces.

In de wijkverpleging neem jij tijdelijk of langdurig zelfzorgtaken van de cliënt over. Denk hierbij aan het verzorgen of verwijderen van een wonddrain, het verwisselen van een infuuszak en het toedienen van medicatie. Ook geef je injecties indien dit nodig is.

Jij hebt een diploma Verzorgende IG of Verpleegkunde niveau 4 in jouw bezit. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat je enige ervaring hebt in deze functie. Dit mag ook stage-ervaring zijn! Wij geloven erin dat wij onze mensen veel kunnen leren. Een rijbewijs is een must, omdat je dagelijks routes gaat rijden. En als laatst vragen we flexibiliteit, omdat er verschillende diensten beschikbaar zijn.

Jouw inzet wordt enorm gewaardeerd en hierover staat natuurlijk een beloning. Onze arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Gehandicaptenzorg. Je krijgt in eerste instantie een arbeidsovereenkomst voor 7 maanden. Bij gebleken geschiktheid wordt deze verlengd voor 8 maanden en daarna weer met 8 maanden, waarna je een vast dienstverband krijgt. Het salaris is marktconform. Hierbij komt nog maandelijks vakantiegeld en een eindejaarsuitkering bij. Uiteraard hanteren we ook reiskosten van 0,19 cent per kilometer.

Hebben wij jouw interesse opgewekt? Dan zien wij jouw sollicitatie graag tegemoet!